پخش برنج کلات انصاری و پسران

پخش بهترین برنج های ایرانی از کلات و درگز

پخش برنج کلات انصاری و پسران

پخش بهترین برنج های ایرانی از کلات و درگز

به پشتوانه بیست سال تجربه مستمر در زمینه تهیه و فروش مستقیم انواع برنج های ایرانی و با همکاری با کارشناسان متخصص و با تجربه برآن شدیم تا بهترین و خالص ترین برنج های ایرانی را در بسته بندی های زیبا و بهداشتی و با درنظر گرفتن تنوع در کیفیت و قیمت به دست مصرف کنندگان محترم برسانیم.


اخیرا با کاهش کیفیت بسیاری از برنج های رایج بازار، ایرانیان بسیاری عطر و طعم برنج های قدیمی کشاورزان ایران را تنها در خاطره های دور به یاد می آورند.

ما در برنجکده انصاری و پسران متعهد برآن هستیم تا با فروش خوش عطر و طعم ترین برنج های ایرانی در بسته بندی های زیبا و بهداشتی محصولی شایسته سفره های اصیل ایرانی عرضه کنیم.


محصول اصلی برند ما برنج های اصیل و مرغوب کلات است:

برنج فوق العاده معطر دانه بلند و استخوانی کلات برنجیست که در دامنه های مناطق کوهستانی شمال شرق کشور کشت می شود و در زمان پخت قد و عطر فوق العاده ای دارد. 

آب و هوای کوهستانی و آفتاب مناسب این منطقه باعث شده است. برنج هزار مسجد یکی از بهترین برنج های ایران باشد. متاسفانه به دلیل قیمت و کیفیت پرآوازه این محصول؛ تقلب در فروش این برنج زیاد شده است و گاها در بازار شاهد این هستیم که برنج های بسیار ضعیف تر به این نام و به همین قیمت به فروش می رسد.


از آنجا که بازرگانی انصاری و پسران در کشت و فروش این برنج به طور مستقیم سهیم است آمادگی تامین جزئی و کلی این محصول را برای مصرف کنندگان و بازرگانان برنج دارد و شما می توانید در هرکجای ایران این برنج بی نظیر را به صورت کاملا خالص و با قیمت بسیار ارزان تر تحویل بگیرید.


شماره تماس:  09156920325

لینک کانال تلگرامی: KhorasanPakhsh@


برنج ماندانا